Albertine Wamsteker

MANAGEMENT ASSISTENT

 

ALBERTINE

"Per 1 juli 2019 ben ik begonnen bij Titus Health Care. Ik wil heel graag de administratieve processen verder optimaliseren. Leuk om te werken bij een bedrijf dat zich inzet voor de gezondheid van de vrouw en dit ook doorvoert in het personeelsbeleid. Als ik niet werk, sta ik op of naast het hockeyveld, ben ik aan het wandelen met de hond of ben ik lekker aan het koken of pizza’s bakken onder het genot van een glas wijn.”


Bij Titus Health Care


Albertine houdt zich bezig met het verwerken van facturen, opstellen van (financiële) rapportages, het maken van offertes en opdrachtbevestigingen en het voorbereiden van contracten en overeenkomsten. Daarnaast regelt zij alles rondom IT, het bijwerken van ons CRM (PerfectView) en optimaliseert zij de bedrijfsprocessen.

Eerdere ervaring


Albertine heeft de afgelopen 25 jaar gewerkt bij diverse bedrijven als officemanager, kwaliteitsmedewerker, projectmedewerker en als directiesecretaresse. Daarnaast is/was zij vrijwilliger bij Home Start, SICH en de hockeyvereniging.