VERVANGINGSREGELING


Vervanging
  • Informatie
  • Product
  • Zorgverlener
  • Patiënt
  • Insertie
  • Vervanging

Het is natuurlijk heel vervelend als er iets misgaat bij de plaatsing van een spiraal. Ook expulsies kort na de spiraalplaatsing komen helaas wel eens voor. Hiervoor biedt Titus Health Care de vervangingsregeling aan. Vrouwen hoeven dus geen extra kosten te maken voor een nieuw spiraal.
Na een mislukte plaatsing of een expulsie binnen zes maanden van een T-Safe, Multi-Safe (short), Flexi-T of Ballerine spiraal kun je kosteloos een vervangend spiraal aanvragen via dit digitale vervangingsformulier.

Na ontvangst van het formulier sturen wij je binnen twee weken kosteloos een nieuw spiraal. Er is helaas geen mogelijkheid tot teruggave van geld.
Wil je een persoonlijke insertie-instructie van de T-Safe, Multi-Safe, Flexi-T of Ballerine spiraal? Dat kan!
Geef dit op het formulier aan, dan neemt een van onze projectmanagers contact met je op om een afspraak te maken.
Indien je het vermoeden hebt dat het een productklacht betreft, stuur dan na het invullen van onderstaand formulier, de spiraal (verpakt in een plastic zakje) naar:

Titus Health Care
Aalsmeerderdijk 158C
1438 AX Oude Meer